x

Garantievoorwaarden


Op vertoon van de aankoopbon heb je altijd garantie (tenzij anders vermeld). De garantie op een boormachine van 10 jaar oud zal vaak wel korter zijn dan de garantie op een recentere iPhone X natuurlijk. De garantieduur wordt op de bon altijd vermeld.

Hoe werkt de garantie?
Wanneer het product niet functioneert bekijken we of het product gerepareerd kan worden. Kan dit niet? Dan mag je het product ruilen voor een ander product of krijg je een tegoedbon.

De garantie vervalt hoe dan ook wanneer je een reparatie laat uitvoeren door een andere partij.

Onze garantievoorwaarden Telefoons & Tablets
Een telefoon van Used Products waarop we garantie geven is altijd gecontroleerd op mankementen en krijgt voordat deze in de winkel komt te liggen ook een uitgebreide check.

We verlenen garantie op het complete moederbord van het product met uitzondering van de adapter en de glasplaat. Waterschade, valschade en iedere vorm van door jezelf aangerichte schade is (natuurlijk) uitgesloten. De genoemde voorwaarden doen verder geen afbreuk aan eventuele nog aanwezige wettelijke en/of fabriek garanties.

Deugdelijk product
Je hebt wettelijk recht op een deugdelijk product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging (indien niet mogelijk een tegoedbon). Je moet het product uiteraard wel normaal gebruikt hebben.

Waar heb ik wel en waar heb ik geen garantie op?

Wel garantie

  • Microfoon / luidspreker (indien zonder stof of waterschade)
  • WiFi en overige netwerken (zoals 3G en 4G, bij geen wifi ontvangst)
  • Touchscreen (als deze het gedeeltelijk niet doet)
  • Alle knoppen zoals home, volume en power button
  • Moederbord problemen (zoals netwerken)
  • Alle meegeleverde accessoires (adapter en kabel)

Géén garantie

  • Bij gebroken en/of gescheurde onderdelen
  • Accu / batterij
  • Hoofdtelefoon aansluiting / AUX aansluiting
  • Simkaart lezer is vies of gebroken
  • Laadconnector is vies of beschadigd
  • Alle vocht- of waterschade
  • Software foutcodes en/of Touch ID
  • Gebroken cameralens of stof achter de lens
  • Reeds ergens anders laten repareren
  • Inloggegevens vergeten(Icloud etc..)
  • Onjuist gebruik (b.v. Val of breuk schade)

Samengevat dient het product normaal te functioneren zoals je kunt verwachten en dient deze ook altijd normaal gebruikt worden zoals ook bedoeld is.

Je kunt in onze winkel ook alle producten bekijken zodat je ter plekke zelf kunt zien dat het werkt los van de garantie.

Online aankopen
Koop je online een product? Dan heb je na ontvangst 14 dagen de tijd om het eventueel te retourneren. Tijdens deze bedenktijd dien je voorzichtig om te gaan met het product. Zichttermijn is geen gebruikstermijn.  Je mag het product bekijken en proberen zoals je dat in de winkel ook zou doen.

Mijn product terugsturen
Heb je besloten dat je het product wil retourneren? Dan heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. De verzendkosten zijn voor jouw rekening. Wanneer wij het product hebben ontvangen, wordt het geld teruggestort.

Uitzonderingen
De volgende producten kunnen bij ons niet retour gebracht worden:

  • Games voor de PC of spelconsoles en alle andere software.
  • Gepersonaliseerde producten of producten die duidelijk voor een specifiek persoon zijn bestemd.
  • Wanneer het niet hygiënisch is om het product retour te nemen. Bijvoorbeeld als een gesealde verpakking is opengemaakt.

Meer weten?
Wil je meer weten over de garantievoorwaarden? Neem contact op met de winkel.

Winkelbezoek reserveren